Но уничижил Себя Самого, приняв образ раба, сделавшись подобным человекам и по виду став как человек (Флп. 2: 7).
«Нас бо ради родися Отроча младо, Превечный Бог» (Кондак Рождества Христова, глас 3).
Многа же убо и ина, утешая благовествоваше людем (Лк. 3: 19; ц. – сл.).
«Еще и рабскою рукою во Иордане креститися претерпел еси, да водное естество освятив, Безгрешне, путесотвориши нам, еже водою и Духом паки рождение, и к первому нас устроиши свобождению» (Последование великого освящения воды).
«О еже быти воде сей скачущей / приводящей в жизнь вечную, Господу помолимся» (Последование великого освящения воды).
«Ты бо Бог сый Неописанный, Безначальный же и Неизглаголанный» (Последование великого освящения воды).
«Достойно и праведно Тебе пети, Тебе благословити, Тя хвалити, Тя благодарити, Тебе поклонятися на всяком месте владычествия Твоего; Ты бо еси Бог неизреченен, недоведомь, невидимь, непостижимь, присно Сый, такожде Сый; Ты и Единородный Твой Сын и Дух Твой Святый; Ты от небытия в бытие нас привел еси и отпадшыя возставил еси паки, и не отступил еси, вся творя, дондеже нас на небо возвел еси и Царство Твое даровал еси будущее. О сих всех благодарим Тя, и Единородного Твоего Сына, и Духа Твоего Святаго, о всех, их же вемы и их же не вемы, явленных и неявленных благодеяниях, бывших на нас» (Последование Божественной литургии по чину свт. Иоанна Златоуста).