Пророка твоего имярек память, Го́споди, празднующе, тем тя молим: спаси души наша.
Величаем тя, пророче Бо́жий (имя – рек), и чтим святую память твою: ты бо молиши за нас Христа́ Бо́га нашего.
Ирмос: Яко по суху пешешествова в Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Бо́гу победную песнь поим, вопияше.
Припев: Свя́тый пророче Бо́жий (имярек), моли Бо́га о нас.
Тя молим, пророче, Божию престолу предстояща, молити прилежно, просвещение даровати нам, верою честною поющым память твою.
Орган божественный явился еси́, вмещающ Бо́жественнаго Ду́ха просвещений и даров (имярек), всемудре: тем радующеся вернии тя ублажаем.
Спасителю Бо́гу пророчески предстоя, ныне со дерзновением молися, свещательными лучами просвещати верою, богодохновенне, тя блажащия.
Богородичен:
Светлейшими зарями всю землю, возсиявшее солнце из святаго чрева
Твое́го, озаряет, Владычице: имиже просвещшеся, Тя, Божию Ма́терь, почитаем.
Ирмос: Несть свят, якоже Ты, Го́споди Бо́же мой, вознесый рог верных Твои́х, Бла́же, и утвердивый нас на камени исповедания Твое́го.
Вся видяй я́ко Бог, будущих знание, и хотящих быти ведение, тебе явленно проявляет боголепно и показует, блаженне досточудне.
Вжилив, блаженне, твой ум благочестным дерзновением, Ду́ху Бо́жественному подклонил еси́ тебе, и был еси́ приятен тамо сущих Бо́жественных дохновений.
Вод таинственных река, из пучины происходя, даров Ду́ха, боговещателю, был еси́.
Богородичен:
Се Тя вси роди блажатверою, безлетное Слово плотию в лето рождшую преестественно, и Деву паки пребывшую.
Седален, глас 6:
Очистив от скверн ум, всемудре, зерцало божественное соделал еси́, луч приятно Бо́жественнаго Ду́ха: и ныне ко источнику радуяся отшел еси́ сияний, пророче (имярек).
Сла́ва, и ныне:
Богородичен:
Преславную Божию Ма́терь, и святы́х Ангел Святейшую, немолчно воспоемсердцем и усты, Богоро́дицу сию исповедающе, я́ко воистину рождшую Бо́га воплощенна, и молящуюся непрестанно о душах на́ших;
Крестобогородичен:
Нас ради распятаго, приидите вси воспоим. Того бо виде Марианадреве, и глаголаше: аще и распятие терпиши, ты еси́ Сын и Бог мой.
Ирмос: Христо́смоя сила, Бог и Господь, честная Це́рковь боголепно поет взывающи, от смысла чиста, о Господе празднующи.
Всех Господь нам явися, по пророчеству, блаженне, твоему, вся призывая к познанию своему, и работы свободи. Благодатию озаряем, провозгласил еси́ глаголя: под иго едино подклоняющимся работати, последующим вере и Господу служащим.
Пророк сый, присно зарями светодательнаго блистания просвещаем, просвети ны, блаженне, любовию поющия тя.
Богородичен:
Марие Всечистая, страстей смущение моего помысла, и напастей бурю разори, безстрастия источник рождши, милости Дево.
Ирмос: Бо́жиим светом Твои́м, Бла́же, утреннюющих Ти души любовию озари молюся, Тя ведети, Слове Бо́жий, истиннаго Бо́га, от мрака греховнаго взывающа.
От неправды к добродетели, и от страстей пленения мя, блаженне, обрати, твоими мольбами, пророче славне, и к свету благочестия дел управи.
Просветив твою душу добродетелей благообразиями, угодну показал еси́ к сиянием Бо́жественнаго Ду́ха: от него же и пророчества благодатию обогатился еси́.
Пророк Бо́жественный быв, чисто житие имея, и приятелище был еси́ Свя́таго Ду́ха: тем зрети сподобился еси́ невидимо разумеваемаго.
Богородичен:
Возглашают пророческая речения, Пречистая, многими образы рождество Твое́: ихжемыныне сбытие зряще, истинно Богоро́дицу Тя возвещаем.
Ирмос: Житейское море, воздвизаемое зря напастей бурею, к тихому пристанищу Твое́му притек вопию Ти: возведи от тли живот мой, Многомилостиве.
Прием, славне, Ду́ха зари, явлением я́ко зерцало пророчествия Бо́жественнаго сияния, миру облистал еси́, я́ко сущая пророчествуя будущая.
Твой прииде царь, радуйся, Сионе, и красуйся видя, и мир просвети блистаньми своего божества, идемонскую лесть посрами.
Силою Ду́ха Бо́жественнаго зрел еси́, пророче, будущая, образы приемля Бо́жественных явлений, я́ко в зерцале души светлостию.
Богородичен:
Плоти бренней соединися, И́же из Отца́ Единородный, в ложеснах Твои́х един из двух пройде без тления, соблюд неврежденно чистое девство Твое́, Всепетая.
Кондак, глас 4
Просветившееся Ду́хом чистое твое сердце, пророчества бысть светлейшаго приятелище: зриши бо я́ко настоящая далече сущая: сего ради тя почитаем, пророче блаженне (имярек) славне.
Икос:
Пророчествия благодатию обогащься, будущих разуму боголепно научился еси́ Ду́хом, (имярек) богодохновенне, и предглаголеши всем Христово пришествие, и языков пребогате Бо́жественное призвание. Темже честную твою память празднуем, и любовию поем тя, и верно ублажаем взывающе ти, славне: моли Христа́ Бо́га непрестанно о всех нас.
Ирмос: Росодательну убо пещь содела ангел преподобным отроком, халде иже опаляющее веление Божие, мучителя увеща вопити: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
Возсия память твоя, пророче, миру якоже солнце, озаряющи пророчества благодатию твоею, согласно поющия верно: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
Тучнейший облак ты явився, тучу благоразумия нам возсиял еси́, от спасительных, блаженне, источников, имиже просвещаемся вопити: благословен еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
От Го́спода просвещени пророцы прорицают будущих разум, богомудренно взывают Слово, еже искони быти, Емуже поем: благословен еси́ Бог оте́ц на́ших.
Богородичен:
Слово, древле еже быти подающее всем, Бо́жественным хотением, воззвати восхотев человека, Чистая, в Твою́ вселися утробу, Благословенная, яже Бо́га плотию рождшая.
Ирмос: Из пламене преподобным росу источил еси́, и праведнаго жертву водою попалил еси́: вся бо твориши, Христе́, токмо еже хотети. Тя превозносим во вся веки.
Возложен весь Вседержителю, промышления образом тайно научился еси́, строительно языки наказуя: тем тя поем, пророче богоглаголиве.
Молебное пение Бо́гу принеси о поющих тя, богоблаженне, и напастей разори смущение, да тя поем, пророче богоглаголиве.
Яко огнь во тме седящим всем явился еси́, Бо́жественным светом богомудренно озаряя поющия верно Го́спода во веки.
Богородичен:
Жизнодавца рождши Бо́га и Го́спода, смертное губительство неудержное, уставила еси́, Пречистая, сие умертвивши: тем Тя поем во вся веки.