Го́споди, возмо́жно Тебе́ сде́лать (то) и (то) рабу́ Твоему́ (имя); сотвори́ ему́ сие́, и́бо и́мя Тебе́ – благи́й Человеколю́бец и Всемогу́щий. А́ще мы, лука́ва су́ще, уме́ем дая́ние бла́га дая́ти не то́кмо ча́дам, но и чужи́м, кольми́ па́че Ты да́си всевозмо́жныя бла́га прося́щим у Тебе́. Благи́й Человеколю́бче! И́же тварь еди́ным сло́вом соде́лавый и из нея́ челове́ка созда́вый, посети́ же неизрече́нным Твои́м человеколю́бием па́дшаго раба́ Твоего́, я́ко да не поги́бнет до конца́ де́ло руки́ Твоея́. Ами́нь.
Даждь ми, Го́споди, люби́ти вся́каго бли́жняго моего́, как себя́, всегда́, и ни из-за чего́ на него́ не озлобля́тися и не рабо́тати диа́волу.
Даждь ми распя́ти мое́ самолю́бие, го́рдость, любостяжа́ние, малове́рие и про́чия стра́сти.
Да бу́дет нам и́мя: взаи́мная любо́вь; да ве́руем и упова́ем, что для все́х нас все Госпо́дь; да не пече́мся, не беспоко́имся ни о чем; да будешь Ты, Бо́же наш, еди́ным Бо́гом се́рдца на́шего, и, кро́ме Тебя́, ничто́.
Да бу́дем мы ме́жду собо́ю в едине́нии любви́, я́коже подоба́ет, и все разделяющее нас друг от дру́га и от любви́ отлуча́ющее да бу́дет у нас в презре́нии, как прах, попира́емый нога́ми. Бу́ди! Бу́ди! Ами́нь.
Прости́ мне, Го́споди, и́бо я не́мощен зело́, и да́руй мне мир Твой, кото́рый Ты дае́ши рабо́м Твои́м.
Го́споди, дай мне дух кро́тости, что́бы быть кро́тким к бли́жним мои́м и возде́ржанным от гне́ва.
Да́руй мне дух смире́нномудрия, да́бы не ду́мать о себе́ высоко́ и не горди́ться.